Abordare comparativă asupra conceptului de educaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1377 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 16:10
SM ISO690:2012
MIHAI, Iulia-Mihaela. Abordare comparativă asupra conceptului de educaţie. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2011, nr. 3, pp. 37-41. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Abordare comparativă asupra conceptului de educaţie

Pag. 37-41

Mihai Iulia-Mihaela
 
Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2013


Rezumat

In this paper we want to highlight the crucial role that education plays in individual life, because education is one that provides capacity for knowledge, in all sense (in the knowledge that there are opportunities, there are opportunities to choose, etc.), and the many perspectives of the concept of education, which actually make up a unit called education.

Cuvinte-cheie
educaţie şcolară, educaţie familială,

valori morale şi culturale