Comunicarea— modalitate de integrare a copilului cu tulburări de limbaj în mediul şcolar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1644 97
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 16:38
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Comunicarea— modalitate de integrare a copilului cu tulburări de limbaj în mediul şcolar . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2011, nr. 2, pp. 12-20. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Comunicarea— modalitate de integrare a copilului cu tulburări de limbaj în mediul şcolar

Pag. 12-20

Cucer Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

The problem of relation between teachers and their pupils at the general schools with the inclusion elements of education is discussed in this article. The teachers have to understand their functions and role at the process of communication with children with the speech disturbance.

Cuvinte-cheie
comunicare verbală, comunicare nonverbală, tulburări de limbaj,

“limbajul corpului”.