Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1322 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-25 21:33 |
SM ISO690:2012 VÎRLAN, Maria. Necesitatea predării psihologiei în liceu şi unele aspecte metodologice de predare. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2009, nr. 3, pp. 34-42. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3 / 2009 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
Pag. 34-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article is shown the importance of using modern methods for teaching psychology in schools. Here is described the way of work with the handbook, artistic literature, how correctly formulate the questions during the work with the handbook. In this article, is described the method of intern analysis in teaching psychology. Also, is proposed the method of work with the reflexive training during the psychology lessons. |
||||||
Cuvinte-cheie necesitatea predării psihologiei în şcoală, tehnologii educaţionale moderne |
||||||
|