Necesitatea predării psihologiei în liceu şi unele aspecte metodologice de predare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1322 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-25 21:33
SM ISO690:2012
VÎRLAN, Maria. Necesitatea predării psihologiei în liceu şi unele aspecte metodologice de predare. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2009, nr. 3, pp. 34-42. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3 / 2009 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Necesitatea predării psihologiei în liceu şi unele aspecte metodologice de predare

Pag. 34-42

Vîrlan Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

In this article is shown the importance of using modern methods for teaching psychology in schools. Here is described the way of work with the handbook, artistic literature, how correctly formulate the questions during the work with the handbook. In this article, is described the method of intern analysis in teaching psychology. Also, is proposed the method of work with the reflexive training during the psychology lessons.

Cuvinte-cheie
necesitatea predării psihologiei în şcoală,

tehnologii educaţionale moderne