Articolul precedent |
Articolul urmator |
169 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-02 11:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:[004+57] (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
Științe biologice în general (3590) |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Nicoleta. Formarea intelectuală a elevilor prin intermediul TIC. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.2, pp. 265-269. ISBN 978-9975-50-287-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 18, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Interuniversitaria" 18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:[004+57] | ||||||
Pag. 265-269 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is devoted to the study of the field of ICT in the case of teaching the subject of biology based on the determination of the minimum and maximum percentage of the use of teaching aids in the lesson. When conducting this study, statistical data were used among students L.T. "B.P. Hasdeu, Balti, on the basis of which the most interactive and effective ICT tools were identified in the biology lesson. |
||||||
Cuvinte-cheie ICT, tic, mijloace, Quizizz, Kahoot, Canva, Google forms. |
||||||
|