Articolul precedent |
Articolul urmator |
179 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-18 20:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
517.5(072.32) (1) |
Analiză (300) |
SM ISO690:2012 ПРИСАКАРЬ, Елена. Методология изучения пределов функции в лицейском курсе математики. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.2, pp. 52-57. ISBN 978-9975-50-287-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 18, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Interuniversitaria" 18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 517.5(072.32) | ||||||
Pag. 52-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este studiată una dintre cele mai importante secțiuni ale analizei matematice „Limita funcției". Se propun câteva sugestii metodologice ce pot contribui la creșterea motivației elevilor pentru studiul noțiunii de limită în liceu. Limita funcției este un concept fundamental în Analiza matematică, care, totodată, este considerat, inclusiv de către studenții specializați în matematică, ca fiind unul din cele mai dificile și problematice noțiuni de studiat. Scopul articolului este de a argumenta importanța studierii detaliate a subiectului nominalizat în cadrul cursului liceal de matematică (profil real). |
||||||
Cuvinte-cheie limite, metode de predare, limita funcției, limita șirului de numere reale |
||||||
|