Методология изучения пределов функции в лицейском курсе математики
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
179 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-18 20:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
517.5(072.32) (1)
Analiză (300)
SM ISO690:2012
ПРИСАКАРЬ, Елена. Методология изучения пределов функции в лицейском курсе математики. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.2, pp. 52-57. ISBN 978-9975-50-287-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 18, Vol.2, 2022
Conferința "Interuniversitaria"
18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022

Методология изучения пределов функции в лицейском курсе математики

CZU: 517.5(072.32)

Pag. 52-57

Присакарь Елена
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2022


Rezumat

În articol este studiată una dintre cele mai importante secțiuni ale analizei matematice „Limita funcției". Se propun câteva sugestii metodologice ce pot contribui la creșterea motivației elevilor pentru studiul noțiunii de limită în liceu. Limita funcției este un concept fundamental în Analiza matematică, care, totodată, este considerat, inclusiv de către studenții specializați în matematică, ca fiind unul din cele mai dificile și problematice noțiuni de studiat. Scopul articolului este de a argumenta importanța studierii detaliate a subiectului nominalizat în cadrul cursului liceal de matematică (profil real).

Cuvinte-cheie
limite, metode de predare, limita funcției, limita șirului de numere reale