The role of STEAM education in the development of the path of the educable's own formation – results, interactions, changes
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
332 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-16 11:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:54+91 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Rolul educației STEAM în dezvoltarea traseului propriei formări a educabilului – rezultate, interacțiuni, schimbări. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 488-492. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

The role of STEAM education in the development of the path of the educable's own formation – results, interactions, changes

Rolul educației STEAM în dezvoltarea traseului propriei formări a educabilului – rezultate, interacțiuni, schimbări

CZU: 37.02:54+91

Pag. 488-492

Cazacioc Nadejda1, Șeremet Ileana Simona2
 
1 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
2 Liceul Teoretic "Mihai Eminescu" or. Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2022


Rezumat

Acest articol evidențiază unele schimbări în sistemul educațional, care au condus la o nevoie crescută de a lua în considerare provocările de instruire și proiectare în implementare Educației STEAM. În mod specific, articolul discută modul în care noile provocări au legătură cu pregătirea educabililor într-un mod integrat și inovativ, cum anume este orientat mediul de învățare, cum sunt create spațiile de învățare STEAM, acestea să fie flexibile și utilizabile de către elevi și văzute ca o componentă cheie spre orientarea profesională a acestora.

This article highlights some changes in the educational system that have led to an increased need to consider instructional and design challenges in implementing STEAM Education. Specifically, the article discusses how new challenges relate to the preparation of learners in an integrated and innovative way, how the learning environment is oriented, how STEAM learning spaces are created, flexible and usable by students, and seen as a key component towards their professional orientation.

Cuvinte-cheie
educaţie STEAM, competențe, educabili, carieră,

STEAM education, skills, educables, career