Articolul precedent |
Articolul urmator |
332 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-16 11:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54+91 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Rolul educației STEAM în dezvoltarea traseului propriei formări a educabilului – rezultate, interacțiuni, schimbări. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 488-492. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54+91 | ||||||
Pag. 488-492 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol evidențiază unele schimbări în sistemul educațional, care au condus la o nevoie crescută de a lua în considerare provocările de instruire și proiectare în implementare Educației STEAM. În mod specific, articolul discută modul în care noile provocări au legătură cu pregătirea educabililor într-un mod integrat și inovativ, cum anume este orientat mediul de învățare, cum sunt create spațiile de învățare STEAM, acestea să fie flexibile și utilizabile de către elevi și văzute ca o componentă cheie spre orientarea profesională a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, competențe, educabili, carieră, STEAM education, skills, educables, career |
||||||
|