Articolul precedent |
Articolul urmator |
267 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 02:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026 (65) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai, ZELENSCHI, Irina. Constructivist methods of teaching interactions in grade VII. Comparative analysis. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 388-393. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 37.026 | |||||
Pag. 388-393 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În această lucrare sunt analizate trei metode constructiviste de predare a capitolului „Interacțiuni ” din clasa a VII-a, fiind date și matricele logice ale proiectelor având ca scop o învățare mai eficace, dezvoltarea aptitudinilor analitice și încurajarea efortului cognitiv al elevilor. Sunt descrise componentele care contribuie la formarea deprinderilor de învățare pe parcursul vieții; este arătat că interacțiunea și comunicarea contribuie la formarea vocabularului activ. |
|||||
Cuvinte-cheie predare constructivistă, învățarea pe bază de proiect, învățarea prin metoda cercetării, învățarea și predarea vizibilă, constructivist teaching, project-based learning, inquiry-based education, visible teaching and learning, problematization |
|||||
|