Assessment of lifelong learning skills formed in the 6th grade physics course
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
275 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 07:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:53 (37)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3923)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
CALALB, Mihai, DABIJA, Viorel. Evaluarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții formate în cadrul cursului de fizică din clasa a VI. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 383-387. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Assessment of lifelong learning skills formed in the 6th grade physics course

Evaluarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții formate în cadrul cursului de fizică din clasa a VI

CZU: 37.016:53

Pag. 383-387

Calalb Mihai, Dabija Viorel
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2022


Rezumat

Această lucrare este dedicată analizei înțelegerii și deprinderilor de aplicare de către adolescenții de 13 ani din mediul rural a noțiunilor de fizică după primul an de studiere a fizicii. Este arătat că mai puțin de jumătate din elevii clasei a VII înțeleg sensul mărimilor fizice învățate în clasa a VI, deși majoritatea știu unitățile de măsură pentru aceste mărimi fizice. De asemenea se evaluează interesul pentru examinarea situațiilor problemă și atitudinea elevilor față de tehnologiile digitale. S-a stabilit că mai mult de 90% din elevi ar dori să folosească instrumentele TIC la învățare și activități școlare.

This paper is dedicated to the analysis of the understanding and application skills of 13-year-old rural teenagers of physics concepts after the first year of studying physics. It is shown that less than half of the 7th grade students understand the meaning of the physical quantities learned in the 6th grade, although most of them know the measurement units for these physical quantities. The interest for problem situations and the students' attitude towards digital technologies are also evaluated. It was determined that more than 90% of students would like to use ICT tools in learning and school activities.

Cuvinte-cheie
competențe de învățare pe tot parcursul vieții, deprinderi de aplicare, situaţie de problemă, tehnologii digitale,

lifelong learning skills, application skills, problem situation, digital technologies