Articolul precedent |
Articolul urmator |
317 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 15:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1302) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel. Promotion of STEM/STEAM activities. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 379-382. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.02 | |||||||
Pag. 379-382 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Promovarea activităților STEM/STEAM este actuală în contextul reformei învățământului general și universitar. La moment este implementată cea de patra ediție a curriculumului național în care se recomandă proiectele STEM/STEAM în calitate de activități de învățare. Profesorii de la diferite disciplini au nevoie de mai multe informații despre activitățile STEM/STEAM, care este difuzată de mai multe surse. În articol se analizează diferite moduri de promovare al acestor activități. |
|||||||
Cuvinte-cheie promovarea activităților de învățare, abordarea STEM în educație, proiecte STEM, promoting learning activities, STEM approach in education, STEM projects |
|||||||
|