Virtual laboratory works for the interactive digital textbook, physics, VII-th class
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
228 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 16:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:53+004 (4)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844)
Fizică (1722)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4101)
SM ISO690:2012
BALMUŞ, Nicolae, BOCANCEA, Viorel, POSTOLACHI, Igor. Virtual laboratory works for the interactive digital textbook, physics, VII-th class. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 373-378. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Virtual laboratory works for the interactive digital textbook, physics, VII-th class

Lucrări virtuale de laborator pentru manualul digital interactiv, fizica, clasa VII-a

CZU: 37.016:53+004

Pag. 373-378

Balmuş Nicolae, Bocancea Viorel, Postolachi Igor
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2022


Rezumat

Articolul prezintă abordări ale dezvoltării și implementării lucrărilor virtuale de laborator (LVL) la fizică, clasa VII-a. Sunt descrise sarcinile rezolvate în procesul de dezvoltare și implementare a LVL. Sunt luate în considerare conceptul LVL și posibilitățile de aplicare, locul VLR în procesul educațional, structura și metodele de aplicare a acestora. Sunt descrise posibilitățile pe care ar trebui să le aibă VLR pentru a aduce lucrarea de laborator virtual cât mai aproape de cea reală. Sunt prezentate scurte descrieri a patru lucrări de laborator incluse în curricula în vigoare. Activitățile reale sunt prezentate în format video iar cele virtuale au fost create în mediul de programare vizuală Delphi 10.

The article presents approaches to the development and implementation of virtual laboratory works (LVL) in physics, grade VII. The tasks solved in the process of development and implementation of LVL are described. The concept of LVL and the possibilities of application, the place of VLR in the educational process, the structure and methods of their application are considered. The possibilities that the VLR should have to bring the virtual laboratory work as close as possible to the real one are described. Brief descriptions of four laboratory works included in current curricula are presented. The real activities are presented in video format and the virtual ones were created in the Delphi 10 visual programming environment.

Cuvinte-cheie
resurse digitale educaționale, lucrare virtuală de laborator, educaţie la distanţă,

virtual laboratory work, distance education, digital educational resources