Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 06:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.022:004 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182) |
SM ISO690:2012 VEVERIȚĂ, Tatiana. Utilizarea realității augmentate și virtuale în proiectele steam la clasele primare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 360-365. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.3.022:004 | |||||||
Pag. 360-365 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol este descrisă o modalitate de valorificare a realității virtuale pentru organizarea și realizarea activităților STEAM în clasele primare. Este prezentat un exemplu de proiect STEAM în care se cercetează Sistemul Solar prin intermediul acestei tehnologii. |
|||||||
Cuvinte-cheie realitate virtuală, realitate augmentată, educaţie STEAM, Virtual Reality, augmented reality, STEAM education |
|||||||
|