The use of augmented and virtual reality in STEAM projects in primary grades
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
431 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 06:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.022:004 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
VEVERIȚĂ, Tatiana. Utilizarea realității augmentate și virtuale în proiectele steam la clasele primare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 360-365. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

The use of augmented and virtual reality in STEAM projects in primary grades

Utilizarea realității augmentate și virtuale în proiectele steam la clasele primare

CZU: 373.3.022:004

Pag. 360-365

Veveriță Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2022


Rezumat

În acest articol este descrisă o modalitate de valorificare a realității virtuale pentru organizarea și realizarea activităților STEAM în clasele primare. Este prezentat un exemplu de proiect STEAM în care se cercetează Sistemul Solar prin intermediul acestei tehnologii.

This article describes a way of harnessing virtual reality for the organization and implementation of STEAM activities in primary classes.

Cuvinte-cheie
realitate virtuală, realitate augmentată, educaţie STEAM,

Virtual Reality, augmented reality, STEAM education