Articolul precedent |
Articolul urmator |
221 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-09 18:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.43 (45) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 POROMBRICA, Maia. Primii pași în programare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 333-337. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.43 | ||||||
Pag. 333-337 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol conține sfaturi pentru a începe studierea programării de la treapta primară. Pentru aceasta sunt recomandate și descrise doua platforme: prima – blookly.games, unde programarea se studiază prin joc, a doua – scratch.mit.edu, unde elevii găsesc indicațiile, exemplele și mediul de programare Scratch. Ambele platforme sunt accesibile în limba română. |
||||||
Cuvinte-cheie programare, coduri, Blockly, scratch, programming, codes, Blockly, Scratch |
||||||
|