Using short video sequences when studying the learning unit "Document Processing"
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
185 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-16 09:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.91 (38)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440)
SM ISO690:2012
POPOV, Lidia, EVDOCHIMOV, Radames. Utilizarea secvențelor video de scurt metraj la studierea unității de învățare „procesarea documentelor”. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 328-332. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Using short video sequences when studying the learning unit "Document Processing"

Utilizarea secvențelor video de scurt metraj la studierea unității de învățare „procesarea documentelor”

CZU: 004.91

Pag. 328-332

Popov Lidia, Evdochimov Radames
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2022


Rezumat

În acest articol se scoate în relief utilizarea secvențelor video de scurt metraj aplicate în cadrul unității de curs Tehnologii informaționale și comunicaționale, la unitatea de învățare Procesarea documentelor în scopul creării documentelor complexe. Scopul principal constă în a demonstra precum că prin intermediul secvențelor de scurt metraj există posibilitatea de a forma sau/și dezvolta la studenți atât competențe vizuale, cât și competențe digitale.

This article highlights the use of short video sequences taught in the unit course Information and Communication Technologies, in the learning unit Document Processing for the purpose of creating complex documents. The main goal is to demonstrate that through short film sequences there is a chance to train and/or develop students both visual and digital skills.

Cuvinte-cheie
metodă vizuală, secvență video de scurt metraj, stil, predare-învăţare, procesare documente,

visual method, short video sequence, style, teaching, learning, processing, documents