Informatics and the STEAM concept
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
321 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 09:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004+37.022 (1)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
SM ISO690:2012
GASNAŞ, Ala. Informatica și conceptul STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 286-292. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Informatics and the STEAM concept

Informatica și conceptul STEAM

CZU: 004+37.022

Pag. 286-292

Gasnaş Ala
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2022


Rezumat

Educația STEAM, folosind TI, este o metodă educațională atractivă pentru studenții generației digitale de a învăța ușor și plăcut conținuturile de matematică, științe și tehnologie. Abordarea STEAM este mai mult decât o simplă strategie de instruire. Este o sursă de inspirație pentru inovare și o abordare transformatoare a educației școlare. Iar în acest articol am încercat să elucidez rolul și locul Informaticii în educația STEAM.

STEAM education using IT is an attractive educational method for students of the digital generation to learn math, science and technology content easily and pleasantly. The STEAM approach is more than just an instructional strategy. It is an inspiration for innovation and a transformative approach to school education. And in this article I tried to elucidate the role and place of Informatics in STEAM education.

Cuvinte-cheie
STEAM, educație științifică, gândire computațională, educație informatică, tehnologii informaţionale,

STEAM, science education, computational thinking, computer education, information technology