Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 09:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004+37.022 (1) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
SM ISO690:2012 GASNAŞ, Ala. Informatica și conceptul STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 286-292. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 004+37.022 | |||||||
Pag. 286-292 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Educația STEAM, folosind TI, este o metodă educațională atractivă pentru studenții generației digitale de a învăța ușor și plăcut conținuturile de matematică, științe și tehnologie. Abordarea STEAM este mai mult decât o simplă strategie de instruire. Este o sursă de inspirație pentru inovare și o abordare transformatoare a educației școlare. Iar în acest articol am încercat să elucidez rolul și locul Informaticii în educația STEAM. |
|||||||
Cuvinte-cheie STEAM, educație științifică, gândire computațională, educație informatică, tehnologii informaţionale, STEAM, science education, computational thinking, computer education, information technology |
|||||||
|