The impact of the STEAM concept in the teaching / learning process of high school computer science
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
190 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-16 09:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.022:004 (5)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
EVDOCHIMOV, Radames, POPOV, Lidia. Impactul conceptului steam în procesul de predare / invatare a disciplinei liceale informatica. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 281-285. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

The impact of the STEAM concept in the teaching / learning process of high school computer science

Impactul conceptului steam în procesul de predare / invatare a disciplinei liceale informatica

CZU: 37.022:004

Pag. 281-285

Evdochimov Radames1, Popov Lidia2
 
1 I.M. “AMSoft-Group” SRL,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2022


Rezumat

În lucrarea de față am propus să scoatem în relief importanța conceptului STEAM în procesul de predare-învățare la disciplina liceală Informatică, dar și unele probleme ce pot apărea în procesul implementării acestui concept și respectivele recomandări pentru cadre didactice care vor ajuta să soluționeze problemele și dificultățile apărute.

In the present paper, we proposed to highlight the importance of the STEAM concept in the teaching-learning process in high school Informatics, but also some problems that may arise in the process of implementing this concept and the respective recommendations for teachers that will help them to solve the problems and difficulties appeared.

Cuvinte-cheie
conceptul STEAM, informatica, procesul de predare-învățare, interdisciplinaritate,

STEAM concept, informatics, the teaching-learning process, interdisciplinarity