Articolul precedent |
Articolul urmator |
265 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 17:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.8:37.022 (1) |
Inteligență artificială (307) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 DONOS, Inna. STEM projects in robotics to develop computational thinking. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 276-280. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.8:37.022 | ||||||
Pag. 276-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gândirea computațională devine un avantaj concurențial al persoanelor care o dețin. Acest tip de gândire, bazat pe conceptele fundamentale ale informaticii, poate fi format și dezvoltat prin proiecte STEM la robotică. În comunicare este descrisă modalitatea de formare a conceptului de gândire computațională la elevi prin proiecte STEM la robotică. |
||||||
Cuvinte-cheie robotică, STEM, gândire computațională, robotics, stem, computational thinking |
||||||
|