Articolul precedent |
Articolul urmator |
209 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-13 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.214:004 (1) |
Organizarea instruirii (523) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Experimental methods in the humanities, through the lens of educational policy documents. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 238-244. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 37.091.214:004 | |||||
Pag. 238-244 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Disciplina Informatica este una dintre cele mai dinamice, aflată în zona de intersecţie a domeniilor reale, tehnologiei şi ştiinţelor sociale. Astfel modernizarea curriculumului şcolar la Informatică a fost o activitate inevitabilă, care a avut drept scop racordarea educaţiei în funcţie de noile rezultate ştiinţifice, realizările în domeniul tehnologiei şi de necesităţile societăţii umane. În articolul de față se efectuează o analiză a capitolului „Metode experimentale în științele umanistice” din curriculum şcolar la disciplina Informatică, ed. 2019, realizată prin prisma documentelor de politici educaționale. |
|||||
Cuvinte-cheie informatica școlară, curriculum, module la alegere, competențe, abordarea prin competenţe a procesului de instruire, competenţe-cheie, competenţa de realizare a experimentelor în știinţele umanistice, computer science, curriculum, modules of your choice, competencies, competency-based approach to the training process, key competencies, competence of experiments in the humanities |
|||||
|