Experimental methods in the humanities, through the lens of educational policy documents
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
209 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-13 20:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.214:004 (1)
Organizarea instruirii (523)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
CERNEI, Andriana. Experimental methods in the humanities, through the lens of educational policy documents. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 238-244. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Experimental methods in the humanities, through the lens of educational policy documents

Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale

CZU: 37.091.214:004

Pag. 238-244

Cernei Andriana
 
I. P. Liceul Teoretic „Văratic”, Rîșcani
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2022


Rezumat

Disciplina Informatica este una dintre cele mai dinamice, aflată în zona de intersecţie a domeniilor reale, tehnologiei şi ştiinţelor sociale. Astfel modernizarea curriculumului şcolar la Informatică a fost o activitate inevitabilă, care a avut drept scop racordarea educaţiei în funcţie de noile rezultate ştiinţifice, realizările în domeniul tehnologiei şi de necesităţile societăţii umane. În articolul de față se efectuează o analiză a capitolului „Metode experimentale în științele umanistice” din curriculum şcolar la disciplina Informatică, ed. 2019, realizată prin prisma documentelor de politici educaționale.

The Compute Science discipline is one of the most dynamic, located in the area of intersection of real fields, technology and social sciences. Thus, the modernization of the school curriculum in Informatics was an inevitable activity, which aimed to connect education according to the new scientific results, the achievements in the f technology and the human society needs. In this article, is realized an analysis of the chapter "Experimental methods in the humanities" from the Informatics school curriculum, ed. 2019, made through the prism of educational policy documents.

Cuvinte-cheie
informatica școlară, curriculum, module la alegere, competențe, abordarea prin competenţe a procesului de instruire, competenţe-cheie, competenţa de realizare a experimentelor în știinţele umanistice,

computer science, curriculum, modules of your choice, competencies, competency-based approach to the training process, key competencies, competence of experiments in the humanities