Typology of STEM and STEAM activities in mathematics classes in general education
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
300 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 05:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.026:51 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Matematică (1650)
SM ISO690:2012
ZASTÎNCEANU, Liubov. Tipologia activităților stem și STEAM la orele de matematică în învățământul general. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 199-205. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Typology of STEM and STEAM activities in mathematics classes in general education

Tipologia activităților stem și STEAM la orele de matematică în învățământul general

CZU: 373.5.026:51

Pag. 199-205

Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2022


Rezumat

Reformele în învățământul general din Republica Moldova presupun utilizarea accentuată a abordării STEM/STEAM. În lucrare se analizează tipurile de activități STEM/STEAM pentru diferite trepte de învățământ, cu argumentare psiho-pedagogică pentru utilizarea acestora.

Reforms in general education in the Republic of Moldova assume the increased use of the STEM/STEAM approach. The paper analyzes the types of STEM/STEAM activities for different levels of education, with psycho-pedagogical arguments for their use.

Cuvinte-cheie
STEM/STEAM pe trepte de învățământ, activități STEM/STEAM la matematică, probleme STEM/STEAM,

STEM/STEAM across grades, STEM/STEAM math activities, STEM/STEAM issues