Articolul precedent |
Articolul urmator |
300 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 05:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.026:51 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Matematică (1650) |
SM ISO690:2012 ZASTÎNCEANU, Liubov. Tipologia activităților stem și STEAM la orele de matematică în învățământul general. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 199-205. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5.026:51 | ||||||
Pag. 199-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reformele în învățământul general din Republica Moldova presupun utilizarea accentuată a abordării STEM/STEAM. În lucrare se analizează tipurile de activități STEM/STEAM pentru diferite trepte de învățământ, cu argumentare psiho-pedagogică pentru utilizarea acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie STEM/STEAM pe trepte de învățământ, activități STEM/STEAM la matematică, probleme STEM/STEAM, STEM/STEAM across grades, STEM/STEAM math activities, STEM/STEAM issues |
||||||
|