The mobile phone - an obstacle or faithful associate of the student in the math lesson
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
219 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-27 21:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.026:51:004 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Matematică (1644)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183)
SM ISO690:2012
DRUŢA, Rodica. The mobile phone - an obstacle or faithful associate of the student in the math lesson. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 107-112. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

The mobile phone - an obstacle or faithful associate of the student in the math lesson

Telefonul mobil - obstacol sau asociat fidel elevului la lecția de matematică

CZU: 37.026:51:004

Pag. 107-112

Druţa Rodica
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2022


Rezumat

Este greu de imaginat viața noastră, dacă la un moment dat ar dispărea toate tehnologiile, ce ne oferă multiple beneficii. Este greu de conceput cum am putea trăi fără Internet și telefoane mobile. În acest articol se abordează cea mai actuală problemă în școli, dezbătută de profesori și părinți. Problema utilizării telefoanelor mobile de elevi la școală înaintează cerința de a găsi soluții constructive de a transforma telefonul mobil într-un instrument eficient de învățare la ore.

It is hard to imagine our life, if at some point all the technologies, which offer us multiple benefits, would disappear. It is hard to imagine how we could live without the Internet and mobile phones. This article addresses the most current issue in students at school, debated by teachers and parents. The problem of the use of mobile phones by students at school brings forward the requirement to find constructive solutions to turn the mobile phone into an effective learning tool in class.

Cuvinte-cheie
tehnologii digitale, telefon mobil, beneficii, integrare eficientă,

digital technologies, mobile phone, benefits, effective integration