Articolul precedent |
Articolul urmator |
219 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-27 21:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026:51:004 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Matematică (1644) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183) |
SM ISO690:2012 DRUŢA, Rodica. The mobile phone - an obstacle or faithful associate of the student in the math lesson. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 107-112. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026:51:004 | ||||||
Pag. 107-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este greu de imaginat viața noastră, dacă la un moment dat ar dispărea toate tehnologiile, ce ne oferă multiple beneficii. Este greu de conceput cum am putea trăi fără Internet și telefoane mobile. În acest articol se abordează cea mai actuală problemă în școli, dezbătută de profesori și părinți. Problema utilizării telefoanelor mobile de elevi la școală înaintează cerința de a găsi soluții constructive de a transforma telefonul mobil într-un instrument eficient de învățare la ore. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii digitale, telefon mobil, beneficii, integrare eficientă, digital technologies, mobile phone, benefits, effective integration |
||||||
|