Dezvoltarea personalității preadolescenților în condiții experimentale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
338 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 21:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8+316.612-053.5 (1)
Psihologie (3366)
Psihologie socială (960)
SM ISO690:2012
RACU, Igor. Dezvoltarea personalității preadolescenților în condiții experimentale . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 115-124. ISSN 2587-3563.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 2, 2022
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022

Dezvoltarea personalității preadolescenților în condiții experimentale

Personality development of preadolescents in experimental conditions

CZU: 159.922.8+316.612-053.5

Pag. 115-124

Racu Igor
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 octombrie 2022


Rezumat

În acest articol sunt prezentate rezultatele unei cercetări experimentale formative care a avut drept scop de bază încercarea de a dezvolta personalitatea preadolescenților educați într-un centru de plasament. Eficacitatea intervențiilor psihologice elaborate și realizate a fost verificată în cadrul realizării experimentului de control prin comparațiile statistice necesare în acest caz. A fost demonstrată posibilitatea dezvoltării unor însușiri de personalitate la această etapă de vârstă în condiții experimentale special organizate în acest scop.

This article presents the results of a formative experimental research whose main purpose was to try to develop the personality of preadolescents educated in a placement center. The effectiveness of the psychological interventions developed and performed was verified during the control experiment by the necessary statistical comparisons in this case. It has been demonstrated the possibility of developing personality traits at this age in experimental conditions specially organized for this purpose.

Cuvinte-cheie
preadolescenţi, situație socială de dezvoltare, experiment formativ, experiment de control,

preadolescents, social developmental situation, formative experiment, control experiment