Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 21:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8+316.612-053.5 (1) |
Psihologie (3366) |
Psihologie socială (960) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor. Dezvoltarea personalității preadolescenților în condiții experimentale . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 115-124. ISSN 2587-3563. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 2, 2022 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8+316.612-053.5 | ||||||
Pag. 115-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele unei cercetări experimentale formative care a avut drept scop de bază încercarea de a dezvolta personalitatea preadolescenților educați într-un centru de plasament. Eficacitatea intervențiilor psihologice elaborate și realizate a fost verificată în cadrul realizării experimentului de control prin comparațiile statistice necesare în acest caz. A fost demonstrată posibilitatea dezvoltării unor însușiri de personalitate la această etapă de vârstă în condiții experimentale special organizate în acest scop. |
||||||
Cuvinte-cheie preadolescenţi, situație socială de dezvoltare, experiment formativ, experiment de control, preadolescents, social developmental situation, formative experiment, control experiment |
||||||
|