Articolul precedent |
Articolul urmator |
250 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 01:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:94 (24) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3894) |
Istoria generală (525) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Funcţiile practice ale învăţării istoriei . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 106-110. ISSN 2587-3563. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 2, 2022 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:94 | ||||||
Pag. 106-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyzes the phenomenon of learning history in school, in relation to the principle of pragmatic learning, which situates the learning process in the global perspective of knowledge, develops skills to interpret historical facts and events, to adopt a critical attitude towards historical events, to establish casual relationships between them, to accept diversity, to penetrate the essence of historical processes, to build an integrative environment in which students meaningfully relate school experiences and shape their freedom of action. |
||||||
Cuvinte-cheie interpretation, critical thinking, multiperspectivity, casual relationships, action, historical thinking, interpretare, gîndire critică, multiperspectivitate, relații de cauzalitate, acţiune, gîndire istorică |
||||||
|