Articolul precedent |
Articolul urmator |
184 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-28 20:40 |
SM ISO690:2012 GASNAŞ, Ala, GLOBA, Angela. Impactul metodelor interactive în predarea unității de curs Programarea. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2021, 17-18 septembrie 2021, Iași, România. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2021, Ediţia a 28-a, p. 65. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conference on Applied and Industrial Mathematics Ediţia a 28-a, 2021 |
||||||
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics" Iași, România, Romania, 17-18 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 65-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metodele active și cele interactive permit partajarea informațiilor, realizarea feedbackului, rezolvarea colectiva a problemelor aparute, simularea situațiilor educaționale, evaluarea comportamentului propriu și a acțiunilor altor participanți, crearea unei atmosfere reale de cooperare pentru rezolvarea problemelor. |
||||||
Cuvinte-cheie metode interactive, discuții de grup, situații educaționale, proces didactic, sarcini creative |
||||||
|