Studiu de caz: produse vestimentare - de la virtual la real
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
441 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 01:40
SM ISO690:2012
FRUNZE, Valentina. Studiu de caz: produse vestimentare - de la virtual la real. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 29-31 martie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2022, Vol.2, pp. 437-441. ISBN 978-9975-45-828-3..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2022
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 29-31 martie 2022

Studiu de caz: produse vestimentare - de la virtual la real


Pag. 437-441

Frunze Valentina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 august 2022


Rezumat

Impactul digitalizării în industria modei se intersectează cu viața socială și realitățile în care noi trăim. Această interconectare afectează lumea modei prin transformările pe care le impune și potențialul pe care îl descoperă domeniul dat. Industria modei a ajuns la punctul culminant în care trebuie să-și maximizeze eficiența, anume în sectoarele producției și distribuției pentru a putea depăși crizele create ca efecte ale pandemiei. Coliziunea dintre moda virtuală și cea reală creează necesitatea de a regândi sistemele de operare și rolurile din modă, după care funcționează producerea, consumul și piața. Lucrarea prezintă rezultatele studiului privind aplicarea tehnologiilor digitale și crearea produselor vestimentare virtuale în corelare cu transformarea modelelor virtuale în modele reale.

Cuvinte-cheie
tehnologii digitale, moda virtuală, modele virtuale, proiectare 3D.