Articolul precedent |
Articolul urmator |
441 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 01:40 |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Valentina. Studiu de caz: produse vestimentare - de la virtual la real. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 29-31 martie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2022, Vol.2, pp. 437-441. ISBN 978-9975-45-828-3.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 29-31 martie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 437-441 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Impactul digitalizării în industria modei se intersectează cu viața socială și realitățile în care noi trăim. Această interconectare afectează lumea modei prin transformările pe care le impune și potențialul pe care îl descoperă domeniul dat. Industria modei a ajuns la punctul culminant în care trebuie să-și maximizeze eficiența, anume în sectoarele producției și distribuției pentru a putea depăși crizele create ca efecte ale pandemiei. Coliziunea dintre moda virtuală și cea reală creează necesitatea de a regândi sistemele de operare și rolurile din modă, după care funcționează producerea, consumul și piața. Lucrarea prezintă rezultatele studiului privind aplicarea tehnologiilor digitale și crearea produselor vestimentare virtuale în corelare cu transformarea modelelor virtuale în modele reale. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii digitale, moda virtuală, modele virtuale, proiectare 3D. |
||||||
|