Discursul publicitar în limba română din Republica Moldova: între corectitudine și greșeală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
635 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 11:49
SM ISO690:2012
BOBU, Anastasia, LUCA, Aliona. Discursul publicitar în limba română din Republica Moldova: între corectitudine și greșeală. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, 22 aprilie 2021, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2021, Ediția 24, pp. 6-13.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice
Ediția 24, 2021
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice"
Chisinau, Moldova, 22 aprilie 2021

Discursul publicitar în limba română din Republica Moldova: între corectitudine și greșeală


Pag. 6-13

Bobu Anastasia, Luca Aliona
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 iulie 2022


Rezumat

In this paper, the specifics of the advertising discourse were analyzed, as a text that aims to promote products, services, institutions, etc., the opinions of specialists on its typology and characteristics were reviewed. At the same time, the advertising discourse in Romanian in the Republic of Moldova was analyzed in terms of linguistic correctness, revealing a series of mistakes committed by authors of advertising texts based on several examples of television, street and online advertising.

Cuvinte-cheie
advertising discourse, linguistic correctness, expression mistakes, television, street and online advertising