Articolul precedent |
Articolul urmator |
408 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-18 09:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.2 (374) |
Educație (14079) |
SM ISO690:2012 RĂCIULA, Liudmila. Using Project-Based Learning to Develop 21-st century Skills. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 258-262. ISBN 978-9975-50-272-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. II, 2021 |
|||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 371.2 | |||||
Pag. 258-262 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Învățarea bazată pe proiecte, apărută la sfârșitul secolului al XIX-lea sub influența cerce-tărilor lui Piaget în domeniul psihologiei dezvoltării, se bazează pe ideea că un individ își construiește cu-noștințele pe baza experienței. Spre deosebire de sala de clasă standard cu care suntem obișnuiți și în care majoritatea dintre noi s-a instruit, ―sala de clasă‖ în care se desfășoară învățarea bazată pe proiecte, este orientată spre elevi, oferind atât spațiul cât și contextul în care pot colabora și explora probleme și provocări din lumea care-i înconjoară. Este o abordare complet diferită a învățării, deoarece în loc să se transmită informații, se favorizează procesele de cercetare, interogare și cooperare activă la soluționarea unei provocări sau probleme. |
|||||
Cuvinte-cheie învăţare bazată pe proiecte, provocare, problemă, competenţe pentru secolul al XXI-lea |
|||||
|