Aspecte de formare a conceptului de număr natural la vârsta timpurie prin diverse jocuri
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
300 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 22:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:511.11(072) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
Teoria numerelor (36)
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Aspecte de formare a conceptului de număr natural la vârsta timpurie prin diverse jocuri. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 19-24. ISBN 978-9975-50-272-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. II, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Aspecte de formare a conceptului de număr natural la vârsta timpurie prin diverse jocuri

CZU: 373.2:511.11(072)

Pag. 19-24

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2022


Rezumat

In this article are elucidated the opinions of several authors on the didactic game, the structural elements of the didactic game and the ways of capitalizing the didactic games in the formation of the concept of natural number at an early age. Special attention is paid to didactic games with mathe-matical content that contribute to the formation of the concepts of number, numbering and numbers in children of early age.

Cuvinte-cheie
game, Didactic game, mathematical didactic game, exercise game