Articolul precedent |
Articolul urmator |
248 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 09:01 |
SM ISO690:2012 SLIVCA, Alexei. Platforma Moodle – modalitate alternativă de predare-învăţare. In: Sesiunea ştiinţifică a departamentului Istoria românilor, universală şi arheologie, 13 mai 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2016, Ediţia III, pp. 76-77. ISBN 978-9975-71-774-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sesiunea ştiinţifică a departamentului Istoria românilor, universală şi arheologie Ediţia III, 2016 |
||||||
Sesiunea "Sesiunea ştiinţifică a departamentului Istoria românilor, universală şi arheologie" Chișinău, Moldova, 13 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 76-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru a fi în pas cu cerinţele realităţii cotidiene, cadrele didactice trebuie să combine în activitatea la clasă învăţarea tradiţională cu cea din mediul on-line. Astfel, noile tehnologii informaţionale vin în sprijinul cadrelor didactice şi oferă oportunităţi de formare a competenţelor pentru toate disciplinele incluse în Planul Cadru, eliminând barierele de timp şi spaţiu dintre profesor şi cel ce învaţă. Utilizarea platformei Moodle în cadrul lecţiilor urmăreşte o nouă modalitate de concepere şi realizare a actului didactic. Din necesitatea de a fi „cu un pas înaintea elevilor”, cadrele didactice încep să perceapă mediul virtual ca o posibilitate de a implica elevii într-un mediu de învăţare plăcut şi accesibil acestora. Utilizarea platformei Moodle ca modalitate alternativă de predare-învăţare la clasă necesită selectarea unor sisteme de e-Learning bazate pe LMS, care să reprezinte sursa principală de informare şi documentare atât pentru elevi, cât şi pentru cadrele didactice. Platforma Moodle este una din aceste sisteme care reprezintă un sistem de învăţare virtual care are la bază CMS (Course Management System), fiind un pachet de soft gratuit destinat şi cadrelor didactice din Republica Moldova, fiind disponibil în peste 70 limbi (inclusiv în limba română). Acest sistem de e-Learning permite adaptarea şi personalizarea activităţilor planifi cate în dependenţă de caracteristicile pedagogice şi într-un fi nal contribuie la efi cientizarea învăţării. |
||||||
|