Etapa de Pregătire a unui experiment pedagogic la unitatea de curs Tehnologii informaționale ¸si comunicaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
219 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-05 22:09
SM ISO690:2012
POPOV, Lidia. Etapa de Pregătire a unui experiment pedagogic la unitatea de curs Tehnologii informaționale ¸si comunicaționale. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2018, 20-22 septembrie 2018, Iași, România. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2018, Ediţia a 26-a, pp. 134-135. ISBN 978-9975-76-247-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 26-a, 2018
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
Iași, România, Romania, 20-22 septembrie 2018

Etapa de Pregătire a unui experiment pedagogic la unitatea de curs Tehnologii informaționale ¸si comunicaționale


Pag. 134-135

Popov Lidia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2022


Rezumat

În lucrare se descrie etapa de pregatire a unui experiment pedagogic la unitatea de curs Tehnologii informationale si comunicationale (TIC) realizata de autor, sunt prezente instrumentele si metodele de lucru. îIn calitate de model serveste un experiment real, în care au fost implicati 343 de studenti, în doi ani de studii, 2014 - 2015 si 2015 - 2016 din cadrul Universitatii de Stat "Alecu Russo" din Balti, Facultatea de Drept si Stiinte Sociale, specialitatile: Drept, Administratie publica si Asistenta sociala, atîat de la învatamîantul cu frecventa (F), cîat si de la învatamîantul cu frecventa redusa (FR). Pentru veridicitatea rezultatelor experimentului pedagogic [1,2] este necesar de selectat corect grupele de control si cele experimentale, criteriile de baza fiind numarul aproximativ egal de studenti si nivelul de pregatire comparabil în grupele de experiment si de control corespunzatoare. Grupele au fost împartite pe subgrupe: subgrupa experimentala si subgrupa de control. De asemenea, a fost vericat daca între fiecare din cele doua subgrupe create nu exista diferente semnicative