Impactul utilizarii platformei de e-ınvatare MOODLE ın procesul de predare-ınvatare-evaluare la unitatea de curs Tehnologii informationale si comunicationale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
261 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-11 10:27
SM ISO690:2012
EVDOCHIMOV, Radames. Impactul utilizarii platformei de e-ınvatare MOODLE ın procesul de predare-ınvatare-evaluare la unitatea de curs Tehnologii informationale si comunicationale. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2018, 20-22 septembrie 2018, Iași, România. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2018, Ediţia a 26-a, pp. 131-132. ISBN 978-9975-76-247-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 26-a, 2018
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
Iași, România, Romania, 20-22 septembrie 2018

Impactul utilizarii platformei de e-ınvatare MOODLE ın procesul de predare-ınvatare-evaluare la unitatea de curs Tehnologii informationale si comunicationale


Pag. 131-132

Evdochimov Radames
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2022


Rezumat

În conditiile societatii informationale în dezvoltare tehnologiile informationale au atins un nivel de performanta sporit, patrunzîand, practic, în toate domeniile activitatii societatii, inclusiv, în învatamîant [3]. îIn acest sens, rolul lectiilor de informatica în pregatirea unui absolvent competitiv al universitatii, care stie sa se orienteze si sa se realizeze în conditiile sociale moderne, este în crestere. Prin urmare, a aparut problema cautarii mijloacelor cele mai optime de organizare a procesului de predare - învatare -evaluare a unitatii de curs Tehnologii informationale si comunicationale. îIn acest context în calitate de solutie a fost implementat un curs electronic pe MOODLE.