Articolul precedent |
Articolul urmator |
261 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-11 10:27 |
SM ISO690:2012 EVDOCHIMOV, Radames. Impactul utilizarii platformei de e-ınvatare MOODLE ın procesul de predare-ınvatare-evaluare la unitatea de curs Tehnologii informationale si comunicationale. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2018, 20-22 septembrie 2018, Iași, România. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2018, Ediţia a 26-a, pp. 131-132. ISBN 978-9975-76-247-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conference on Applied and Industrial Mathematics Ediţia a 26-a, 2018 |
||||||
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics" Iași, România, Romania, 20-22 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 131-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În conditiile societatii informationale în dezvoltare tehnologiile informationale au atins un nivel de performanta sporit, patrunzîand, practic, în toate domeniile activitatii societatii, inclusiv, în învatamîant [3]. îIn acest sens, rolul lectiilor de informatica în pregatirea unui absolvent competitiv al universitatii, care stie sa se orienteze si sa se realizeze în conditiile sociale moderne, este în crestere. Prin urmare, a aparut problema cautarii mijloacelor cele mai optime de organizare a procesului de predare - învatare -evaluare a unitatii de curs Tehnologii informationale si comunicationale. îIn acest context în calitate de solutie a fost implementat un curs electronic pe MOODLE. |
||||||
|