Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 11:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6:371.125 (1) |
Psihologie socială (960) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 ŢAPU, Grigore, CANȚÎR, Ina. Poziționarea psihologului în procesul de consiliere. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 278-281. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6:371.125 | ||||||
Pag. 278-281 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În eseul de față sunt expuse câteva sugestii pe marginea abordării problemelor persoanelor în procesul de consiliere psihologică. Autorul pledează pentru demararea procesului respective având ca punct de plecare necesitatea descoperirii și analizei unor problem de fond ale persoanelor consultate. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere, problemă, nivel de cunoaștere, poziționare perceptivă, counseling, problem, level of knowledge, perception position |
||||||
|