Mediu virtual de învăţare pentru personalul de specialitate din biblioteci. Studiu de caz
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
346 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-03 20:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[005.963.1:004.738.5]:023.5+303.621.35 (1)
Tipuri de management (316)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (514)
Biblioteconomie (689)
Metode ale științelor sociale (176)
SM ISO690:2012
. Mediu virtual de învăţare pentru personalul de specialitate din biblioteci. Studiu de caz. In: 30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness, 24-25 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, Vol.2, pp. 355-373. ISBN 978-9975-155-60-1. DOI: https://doi.org/10.53486/9789975155649.54
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness
Vol.2, 2022
Conferința "30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2021

Mediu virtual de învăţare pentru personalul de specialitate din biblioteci. Studiu de caz

The virtual learning environment for professional library staff. Case study

DOI:https://doi.org/10.53486/9789975155649.54
CZU: [005.963.1:004.738.5]:023.5+303.621.35
JEL: D83

Pag. 355-373

 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 mai 2022


Rezumat

The article presents the results of the study on the degree of satisfaction of the professional development program in online format; the role of online training; identification of training methods in the virtual environment; determining preferences; staff opinions; assessment of digital skills needed to participate in online tools, etc.

Cuvinte-cheie
virtual learning, online education, library staff, continuing education, professional skills, training needs