Adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
663 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 04:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.016.046+159.922.76 (3)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
POPESCU, Alina. Adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 248-251. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale

CZU: 376.016.046+159.922.76

Pag. 248-251

Popescu Alina
 
Liceul Tehnologic Topolovenii
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Articolul are un caracter teoretic și reflectă unele repere metodologice cu privire la adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale. Se detaliază unele aspecte referitoare la cerințele educative speciale care solicita abordarea actului educational de pe poziția capacității elevului deficient sau aflat în dificultate de a intelege și valorifica conținutul învățării, și nu de pe poziția profesorului sau educatorului care desfășoara activitatea instructiv-educativă în condițiile unei clase omogene sau pseudo-omogene de elevi.

The article has a theoretical character and reflects some methodological landmarks regarding the curricular adaptation for the integration of children with special educational needs. It details some aspects regarding the special educational requirements that require the approach of the educational act from the position of the ability of the deficient student or in difficulty to understand and capitalize on the learning content, and not from the position of the teacher or educator who carries out the instructive-educational activity. homogeneous or pseudo-homogeneous students.

Cuvinte-cheie
adaptare curriculară, integrare, copii cu cerințe educative speciale,

curricular adaptation, integration, children with special educational needs