Articolul precedent |
Articolul urmator |
663 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 04:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.016.046+159.922.76 (3) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 POPESCU, Alina. Adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 248-251. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.016.046+159.922.76 | ||||||
Pag. 248-251 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul are un caracter teoretic și reflectă unele repere metodologice cu privire la adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale. Se detaliază unele aspecte referitoare la cerințele educative speciale care solicita abordarea actului educational de pe poziția capacității elevului deficient sau aflat în dificultate de a intelege și valorifica conținutul învățării, și nu de pe poziția profesorului sau educatorului care desfășoara activitatea instructiv-educativă în condițiile unei clase omogene sau pseudo-omogene de elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare curriculară, integrare, copii cu cerințe educative speciale, curricular adaptation, integration, children with special educational needs |
||||||
|