Articolul precedent |
Articolul urmator |
316 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 21:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:316.77+371.212 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3895) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789) |
SM ISO690:2012 MANUIL, Svetlana. Deziderate pedagogice în formarea competenței de comunicare la elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 197-202. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:316.77+371.212 | ||||||
Pag. 197-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența de comunicare reprezintă o categorie de competențe esențială într-o lume globală, în absența căreia nu se poate construi nici cunoaștere/învățare, nici relaționare. Formarea și optimizarea competenței de comunicare este o condiţie pragmatică care favorizează reuşita integrării şcolare și sociale a elevului, constituind obiectivul esențial al muncii educative în şcoală. Competența de comunicare este un element cheie pentru a avea succes în diferite sfere ale vieții și, din acest motiv, formarea și dezvoltarea acesteia devine un scop nu doar în pedagogie, ci și în toate sectoarele vieţii sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competenţă de comunicare, formarea competenței de comunicare, elevi, competence, communication competence, communication competence formation, students |
||||||
|