Deziderate pedagogice în formarea competenței de comunicare la elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
316 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 21:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:316.77+371.212 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3895)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789)
SM ISO690:2012
MANUIL, Svetlana. Deziderate pedagogice în formarea competenței de comunicare la elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 197-202. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Deziderate pedagogice în formarea competenței de comunicare la elevi

CZU: 37.016:316.77+371.212

Pag. 197-202

Manuil Svetlana
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Competența de comunicare reprezintă o categorie de competențe esențială într-o lume globală, în absența căreia nu se poate construi nici cunoaștere/învățare, nici relaționare. Formarea și optimizarea competenței de comunicare este o condiţie pragmatică care favorizează reuşita integrării şcolare și sociale a elevului, constituind obiectivul esențial al muncii educative în şcoală. Competența de comunicare este un element cheie pentru a avea succes în diferite sfere ale vieții și, din acest motiv, formarea și dezvoltarea acesteia devine un scop nu doar în pedagogie, ci și în toate sectoarele vieţii sociale.

Communication skills are an essential category of skills in a global world, in the absence of which neither knowledge / learning nor relationships can be built. The formation and optimization of the communication competence is a pragmatic condition that favors the success of the school and social integration of the student, constituting the essential objective of the educational work in the school. Communication skills are a key element for success in various spheres of life and, for this reason, its formation and development becomes a goal not only in pedagogy but also in all sectors of social life.

Cuvinte-cheie
competenţă, competenţă de comunicare, formarea competenței de comunicare, elevi,

competence, communication competence, communication competence formation, students