Articolul precedent |
Articolul urmator |
392 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 19:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.27:376 (1) |
Psihologie (3368) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 GAVRILOIU, Otilia. Modalități de integrare a copiilor cu cerințe educaționale speciale. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 171-174. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.27:376 | ||||||
Pag. 171-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul are un caracter teoretic și reflectă unele repere metodologice cu privire la strategiile de integrare a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul școlar. Se detaliază unele aspecte referitoare la natura și rolul ajutorului acordat elevului cu dificultăţi de învăţare, precum și cele referitoare la organizarea şi funcționarea şcolii obișnuite din perspectiva situației elevului netipic. De asemenea sunt descrise condițiile pentru a atinge eficiență în lucru cu elevul netipic după curriculum-ul școlar, în mod diferențiat. |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, copil netipic, intergrare școlară, dificultăți de învățare, special educational needs, atypical child, school integration, learning difficulties |
||||||
|