Modalități de integrare a copiilor cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
392 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-23 19:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.27:376 (1)
Psihologie (3368)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
GAVRILOIU, Otilia. Modalități de integrare a copiilor cu cerințe educaționale speciale. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 171-174. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Modalități de integrare a copiilor cu cerințe educaționale speciale

CZU: 159.922.27:376

Pag. 171-174

Gavriloiu Otilia
 
Liceul Tehnologic Patârlagele, Buzău
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Articolul are un caracter teoretic și reflectă unele repere metodologice cu privire la strategiile de integrare a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul școlar. Se detaliază unele aspecte referitoare la natura și rolul ajutorului acordat elevului cu dificultăţi de învăţare, precum și cele referitoare la organizarea şi funcționarea şcolii obișnuite din perspectiva situației elevului netipic. De asemenea sunt descrise condițiile pentru a atinge eficiență în lucru cu elevul netipic după curriculum-ul școlar, în mod diferențiat.

The article is theoretical in nature and reflects some methodological guidelines regarding the strategies for integrating children with special educational needs into the school environment. It details some aspects related to the nature and role of the help provided to the student with learning difficulties, as well as those related to the organization and operation of the regular school from the perspective of the atypical student situation. It also describes the conditions to achieve efficiency in working with the student atypical according to the school curriculum, in a differentiated way.

Cuvinte-cheie
cerinţe educaţionale speciale, copil netipic, intergrare școlară, dificultăți de învățare,

special educational needs, atypical child, school integration, learning difficulties