Articolul precedent |
Articolul urmator |
342 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-22 09:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.46:33 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
Economie. Științe economice (9376) |
SM ISO690:2012 BĂLAN, Mariana, ENACHI, Olga. Valorificarea și conștientizarea culturii economice la adolescenți în cadrul mediului educațional. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 108-114. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.46:33 | ||||||
Pag. 108-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea educațională a fiecărui cadru didactic trebuie să fie orientată spre realizarea obiectivului major al educației: Dezvoltarea liberă, armonioasă a omului şi formarea personalității creative ce se poate adapta la condițiile în schimbare ale vieții. Studierea disciplinelor economice în mediul educațional de orice nivel, dar mai ales atunci când copilul atinge vârsta adolescentină, este formarea tinerilor cu o cultură economică dezvoltată, capabili să posede un set de cunoștințe, să comunice cu semenii în acest context, să utilizeze competențele necesare pentru rezolvarea unor probleme economice cotidiene, în acest fel integrându-se activ în viața societății. |
||||||
Cuvinte-cheie mediul educaţional, educaţie economică, strategii educaţionale, competențe economice, educational environment, economic education, educational strategies, economic skills |
||||||
|