Formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva interculturalității
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
368 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 23:47
SM ISO690:2012
SÂRBU, Teodora, POSŢAN, Liliana. Formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva interculturalității. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 77-82. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva interculturalității


Pag. 77-82

Sârbu Teodora, Posţan Liliana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Relevanța prezentului articol se bazează pe abordarea problematicii noilor tendințe în procesul de predare din perspectiva educației interculturale. Este prezentată starea actuală a competențelor interculturale a cadrelor didactice din cadrul instituției de învățământ general și oferirea soluțiilor și oportunităților pentru formarea continuă în domeniul intercultural. Tendințele constructiviste de formare continuă a cadrelor didactice prin prisma educației interculturale sunt variate, iar implementarea tendințelor agreate la nivel curricular este necesară și relevantă pentru educația de calitate.

The relevance of this article is based on addressing the issue of new trends in the teaching process from the perspective of intercultural education. It is presented the current state of intercultural competences of teachers within the general education institution and the provision of solutions and opportunities for continuous training in the intercultural field. Constructivist tendencies of continuous teacher training through the prism of intercultural education are varied, and the implementation of the trends agreed at the curricular level is necessary and relevant for quality education.

Cuvinte-cheie
perspective interculturale, pluralism cultural, competenţă interculturală, promator al interculturalității, educaţie,

intercultural perspectives, cultural pluralism, intercultural competence, promoter of interculturality, education