Articolul precedent |
Articolul urmator |
368 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 23:47 |
SM ISO690:2012 SÂRBU, Teodora, POSŢAN, Liliana. Formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva interculturalității. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 77-82. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Relevanța prezentului articol se bazează pe abordarea problematicii noilor tendințe în procesul de predare din perspectiva educației interculturale. Este prezentată starea actuală a competențelor interculturale a cadrelor didactice din cadrul instituției de învățământ general și oferirea soluțiilor și oportunităților pentru formarea continuă în domeniul intercultural. Tendințele constructiviste de formare continuă a cadrelor didactice prin prisma educației interculturale sunt variate, iar implementarea tendințelor agreate la nivel curricular este necesară și relevantă pentru educația de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie perspective interculturale, pluralism cultural, competenţă interculturală, promator al interculturalității, educaţie, intercultural perspectives, cultural pluralism, intercultural competence, promoter of interculturality, education |
||||||
|