Experiențe și modele de familii în educația de gen a copiilor în diferite țări
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
390 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 19:31
SM ISO690:2012
DUMINICĂ, Stella. Experiențe și modele de familii în educația de gen a copiilor în diferite țări. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 28-37. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Experiențe și modele de familii în educația de gen a copiilor în diferite țări


Pag. 28-37

Duminică Stella
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Articolul reprezintă un studiu teoretic cu privire la analiza tipurilor de familii în educația de gen a preșcolarilor în unele țări din Europa, vom observa că fiecare din ele are unele particularitati culturale specifice și o identitate culturala aceasta și este una dintre lucrurile cele mai importante care o deosebeste de celelalte. Aspectele vizate sunt abordate din cauza diversității culturale a familiilor la etapa actuală care e o realitate și trebuie fructificată în mediul social.

The article is a theoretical study on the analysis of the types of families in gender education of preschoolers in some European countries, different from the others. The issues addressed are addressed due to the cultural diversity of families at the current stage which is a reality and must be fruitful in the social environment.

Cuvinte-cheie
educaţie de gen, modele de familii, cultura familiei, interculturalitate, identitate culturală, stereotipuri de gen,

gender education, family models, family culture, interculturality, cultural identity, gender stereotypes