Unele tehnici de schimbare a comportamentului angajaților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
386 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 23:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.958.2:331.104.22 (1)
Tipuri de management (316)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387)
SM ISO690:2012
JOROVLEA, Elvira. Unele tehnici de schimbare a comportamentului angajaților. In: 30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness, 24-25 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, Vol.1, pp. 231-234. ISBN 978-9975-155-60-1. DOI: https://doi.org/10.53486/9789975155618.30
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness
Vol.1, 2022
Conferința "30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2021

Unele tehnici de schimbare a comportamentului angajaților

Some techniques of changing employee behavior

DOI:https://doi.org/10.53486/9789975155618.30
CZU: 005.958.2:331.104.22
JEL: M10

Pag. 231-234

Jorovlea Elvira
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2022


Rezumat

Folosirea a unor astfel de tehnici, cum sunt antecedentele și consecințele, ajută la schimbare a comportamentului angajaților. Or, folosind antecedente potrivite situației, managerul trebuie să aleagă și să respecte și consecințe adecvate. Vorbele trebuie să se unească cu faptele, încât să devină motivații puternice în momentul în care ele se vor manifesta în realitate. Și, odată realizate, în următoarele situații asemănătoare, nu va fi nevoie să i se repete muncitorului de mai multe ori. El își va îndeplini munca calitativ și la timp doar din motivul că comportamentul său s-a schimbat pe baza încrederii care a căpătat-o în cuvintele managerului.

Cuvinte-cheie
comportament, organizaţie, antecedente, consecinţe, management, angajat, performanțe