Articolul precedent |
Articolul urmator |
386 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 23:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.958.2:331.104.22 (1) |
Tipuri de management (316) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387) |
SM ISO690:2012 JOROVLEA, Elvira. Unele tehnici de schimbare a comportamentului angajaților. In: 30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness, 24-25 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, Vol.1, pp. 231-234. ISBN 978-9975-155-60-1. DOI: https://doi.org/10.53486/9789975155618.30 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness" Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/9789975155618.30 | ||||||
CZU: 005.958.2:331.104.22 | ||||||
JEL: M10 | ||||||
Pag. 231-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Folosirea a unor astfel de tehnici, cum sunt antecedentele și consecințele, ajută la schimbare a comportamentului angajaților. Or, folosind antecedente potrivite situației, managerul trebuie să aleagă și să respecte și consecințe adecvate. Vorbele trebuie să se unească cu faptele, încât să devină motivații puternice în momentul în care ele se vor manifesta în realitate. Și, odată realizate, în următoarele situații asemănătoare, nu va fi nevoie să i se repete muncitorului de mai multe ori. El își va îndeplini munca calitativ și la timp doar din motivul că comportamentul său s-a schimbat pe baza încrederii care a căpătat-o în cuvintele managerului. |
||||||
Cuvinte-cheie comportament, organizaţie, antecedente, consecinţe, management, angajat, performanțe |
||||||
|