Accesul și echitatea în educația timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
588 113
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 09:23
SM ISO690:2012
LAZĂR (MUNTEANU), Mirela Liliana. Accesul și echitatea în educația timpurie. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 336-346. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Accesul și echitatea în educația timpurie


Pag. 336-346

Lazăr (Munteanu) Mirela Liliana
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

This article supports the most up-to-date analyses that can cause changes in early education. Particular attention, in terms of eliminating educational inequalities, is given to access and equity in education. Even though early education is the most important level of education, in order to ensure equal opportunities for all children, the education system needs long-term investments.

Acest articol susține cele mai de actualitate analize care pot provoca schimbări în educația timpurie. O atenție deosebită în eliminarea inegalităților educaționale se acordă accesului și echității în educație. Chiar dacă educația timpurie este cel mai important nivel al educației, pentru a asigura oportunități egale tuturor copiilor, sistemul de învățământ are nevoie de investiții de lungă durată.

Cuvinte-cheie
early education, Access, equity