Articolul precedent |
Articolul urmator |
588 113 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 09:23 |
SM ISO690:2012 LAZĂR (MUNTEANU), Mirela Liliana. Accesul și echitatea în educația timpurie. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 336-346. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 336-346 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article supports the most up-to-date analyses that can cause changes in early education. Particular attention, in terms of eliminating educational inequalities, is given to access and equity in education. Even though early education is the most important level of education, in order to ensure equal opportunities for all children, the education system needs long-term investments. |
||||||
Cuvinte-cheie early education, Access, equity |
||||||
|