Strategii de facilitare a învățării temeinice în cadrul domeniului știință prin aplicarea teoriei inteligențelor multiple
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
281 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-05 17:58
SM ISO690:2012
ENACHE, Oana Iuliana. Strategii de facilitare a învățării temeinice în cadrul domeniului știință prin aplicarea teoriei inteligențelor multiple. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 178-187. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Strategii de facilitare a învățării temeinice în cadrul domeniului știință prin aplicarea teoriei inteligențelor multiple


Pag. 178-187

Enache Oana Iuliana
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

Acquisitions made at preschool age are the result of children's inner transformations, as a result of lived experiences, which causes some psychologists to give great importance to this period of life, as they believe it would mark the further evolution of the individual. The magnitude of these acquisitions depends largely on the multitude of analyzers used to know the new, but also the number of involved mental processes, compared to the amount of stimuli to which children are subjected, even to discover and assimilate the same content. Discovering the learning style according to each child leads to the optimization of the intellectual, adaptive and creative level of each, supporting the process of internalizing notions and their stability, shaping the personality of the future adolescent and adult.

Achizițiile realizate la vârsta preșcolară sunt rezultatul transformărilor interioare ale copiilor, ca urmare a experiențelor trăite, fapt ce îi determină pe unii psihologi să acorde o mare importanță acestei perioade de viață, întrucât consideră că ar marca evoluția ulterioară a individului. Amploarea acestor achiziții depinde în mare măsură de multitudinea analizatorilor utilizați în cunoașterea noului, dar și a numărului proceselor psihice implicate, raportat la cantitatea stimulilor la care copiii sunt supuși, chiar pentru descoperirea și asimilarea aceluiași conținut. Descoperirea stilului de învățare potrivit fiecărui copil duce la optimizarea nivelului intelectual, adaptativ și creativ al fiecăruia, sprijinind procesul de interiorizare a noțiunilor și de stabilitate a acestora, conturând personalitatea viitorului adolescent și adult.

Cuvinte-cheie
theory of multiple intelligences, creativity, learning, preschool,

teoria inteligenţelor multiple, creativitate, învăţare, preşcolar