Impactul şi urmările conflictului familial asupra elevului din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
266 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 22:20
SM ISO690:2012
CHIRIAC (DABIJA), Laura. Impactul şi urmările conflictului familial asupra elevului din învăţământul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 119-124. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Impactul şi urmările conflictului familial asupra elevului din învăţământul primar


Pag. 119-124

Chiriac (Dabija) Laura
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The article presents the conflict situations that constitute some of the most difficult tests of skill and professional deontology, given that a conflict situation has implications both on the communication channels and on the environment in which the participants evolve. The teacher helps students to develop positive attitudes towards everything around them, towards the environment, parents and colleagues.

În articol se prezintă situaţiile conflictuale ce constituie unele dintre cele mai grele teste de abilitate şi deontologie profesională, dat fiind faptul că o situaţie conflictuală are implicaţii atât asupra canalelor de comunicare, cât şi asupra mediului în care evoluează participanţii. Învăţătorul ajută elevii să-şi dezvolte atitudini pozitive faţă de tot ce îi înconjoară, faţă de mediu ambiant, față de părinţi şi de colegi.

Cuvinte-cheie
conflict, communication, abilities, activities, positive attitudes, family,

conflict, comunicare, abilităţi, activităţi, atitudini pozitive, familie