Articolul precedent |
Articolul urmator |
266 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 22:20 |
SM ISO690:2012 CHIRIAC (DABIJA), Laura. Impactul şi urmările conflictului familial asupra elevului din învăţământul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 119-124. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 119-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the conflict situations that constitute some of the most difficult tests of skill and professional deontology, given that a conflict situation has implications both on the communication channels and on the environment in which the participants evolve. The teacher helps students to develop positive attitudes towards everything around them, towards the environment, parents and colleagues. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, communication, abilities, activities, positive attitudes, family, conflict, comunicare, abilităţi, activităţi, atitudini pozitive, familie |
||||||
|