Monitorizarea activităților școlare – premisă a eficientizării educaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
284 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 14:16
SM ISO690:2012
CALAPOD, Valeria. Monitorizarea activităților școlare – premisă a eficientizării educaționale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 97-108. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Monitorizarea activităților școlare – premisă a eficientizării educaționale


Pag. 97-108

Calapod Valeria
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The content of the article presents some monitoring methods that are used in an educational institution, to know the level of skills of both teachers and students and to streamline and increase the quality of activities carried out within the institution. The management of monitoring activities depends to a large extent on the professionalism with which they are performed and implicitly on the competencies of the one who carries them out because they involve evaluation, support, and counseling activities of teachers and students both in education and in training and professional development.

Conţinutul articolului prezintă câteva modalități de monitorizare utilizate în cadrul unei instituții educaționale, în scopul cunoașterii nivelului de competențe atât ale cadrelor didactice, cât și ale elevilor, în vederea eficientizării și creșterii calității activităților desfășurate în cadrul instituției. Gestionarea activităților de monitorizare depinde în mare măsură de profesionalismul cu care sunt realizate și implicit de competențele celui care le desfășoară deoarece implică activități de evaluare, spijin și consiliere ale cadrelor didactice și elevilor, atât în procesul educațional, cât și în procesul de formare și dezvoltare profesională.

Cuvinte-cheie
monitoring, evaluation, skills, performance, efficiency, Quality,

monitorizare, evaluare, competențe, performanţă, eficientizare, calitate