Articolul precedent |
Articolul urmator |
239 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-30 12:53 |
SM ISO690:2012 BRÎNZĂ, Ionela. Opera pedagogică a lui George G. Antonescu din perspectivă istorică. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 59-68. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 59-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article on the topic: THE PEDAGOGICAL WORK OF GEORGE G. ANTONESCU FROM A HISTORICAL PERSPECTIVE, includes: annotation, keyconcepts (Romanian, English), 10 pages of written text and bibliography. Historical pedagogical research (synchronous and diachronic) addresses the historical dimension of the personality of the pedagogue G.G. Antonescu, the epistemological dimension of his work and the practical dimension of pedagogy that promotes the model of the formative-organic school. |
||||||
Cuvinte-cheie historical pedagogical research (synchronous and diachronic), reordering the pedagogical work of G. G. Antonescu, epistemological and chronological perspective, cercetarea pedagogică istorică (sincronică și diacronică), opera pedagogică a lui G. G. Antonescu, perspectivă epistemologică și cronologică |
||||||
|