Portofoliul-ca modalitate de dezvoltare a competenţei de a învăţa să înveţe a liceenilor,
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
279 0
SM ISO690:2012
BALABAN, Luminița-Maria. Portofoliul-ca modalitate de dezvoltare a competenţei de a învăţa să înveţe a liceenilor,. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 25-37. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Portofoliul-ca modalitate de dezvoltare a competenţei de a învăţa să înveţe a liceenilor,


Pag. 25-37

Balaban Luminița-Maria
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

Articolul scoate în evidenţă impactul asupra competenţei de a învăţa să înveţe o limbă străină a elevilor, printr-o abordare holistică a portofoliilor.Definiţiile cuvintelor cheie le clarifică utilitatea in scop educaţional.Se insistă pe avantajele numeroase în folosire portofoliului în procesul instructiv-educativ.Se explică dezavantajele,de asemenea, în folosirea portofoliului şimodalităţile de depăşire aleacestora.Exemplele teoretice şi practice subliniază caracterul formativ.Concluziile identifică importanţa articolului pentru folosirea portofoliului în autoevaluare şi pregătirea pentru învăţarea pe tot parcursul vieţii.

The article emphasizes, through a holistic approach of portofolios, the impact upon students’ competence of learning how to learn a foreign language.The definitions of the key-words clarifies the usefulness for educational purposes.It insists on the numerous advantages in using the portfolio during the educational process.The disadvantages of using the portfolio and how to overcome them are also explained. The theoretical and practical examples highlight the formative feature. The conclusions identify the article’s importance in using the portfolio as a means of self-evaluation and training for life-long learning.

Cuvinte-cheie
portofoliu, competența de a învăța să învețe, autoevaluare,

portfolio, the competence of learning how to learn, self-evaluation