Articolul precedent |
Articolul urmator |
279 0 |
SM ISO690:2012 BALABAN, Luminița-Maria. Portofoliul-ca modalitate de dezvoltare a competenţei de a învăţa să înveţe a liceenilor,. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 25-37. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 25-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul scoate în evidenţă impactul asupra competenţei de a învăţa să înveţe o limbă străină a elevilor, printr-o abordare holistică a portofoliilor.Definiţiile cuvintelor cheie le clarifică utilitatea in scop educaţional.Se insistă pe avantajele numeroase în folosire portofoliului în procesul instructiv-educativ.Se explică dezavantajele,de asemenea, în folosirea portofoliului şimodalităţile de depăşire aleacestora.Exemplele teoretice şi practice subliniază caracterul formativ.Concluziile identifică importanţa articolului pentru folosirea portofoliului în autoevaluare şi pregătirea pentru învăţarea pe tot parcursul vieţii. |
||||||
Cuvinte-cheie portofoliu, competența de a învăța să învețe, autoevaluare, portfolio, the competence of learning how to learn, self-evaluation |
||||||
|