Abordări praxiologice privind studierea limbajului C++ în contextul modernizării curriculumului la informatică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
352 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 23:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (109)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
TIMUȘ, Olga. Abordări praxiologice privind studierea limbajului C++ în contextul modernizării curriculumului la informatică. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 261-265. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Abordări praxiologice privind studierea limbajului C++ în contextul modernizării curriculumului la informatică

Praxiological approaches regarding the study of C ++ language in the context of computing curriculum modernization

CZU: 37.016:004

Pag. 261-265

Timuș Olga
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The computer science curriculum has changed in recent year, with an increased focus on the science of computing — by offering the children more opportunities and challenges of digital learning. There are two programming languages outlined in the computing programme of study, Pascal and C++, so schools can decide how to teach these concepts. C++ is still a widely used language because of it's great combination of speed and object oriented methodologies. In this paper i will describe some praxiological approaches regarding the study of C++ language in the context of new computing curriculum.

Cuvinte-cheie
Object-Oriented Programming (OOP), curriculum, C/C programming