Articolul precedent |
Articolul urmator |
352 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 23:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (109) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 TIMUȘ, Olga. Abordări praxiologice privind studierea limbajului C++ în contextul modernizării curriculumului la informatică. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 261-265. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 261-265 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The computer science curriculum has changed in recent year, with an increased focus on the science of computing — by offering the children more opportunities and challenges of digital learning. There are two programming languages outlined in the computing programme of study, Pascal and C++, so schools can decide how to teach these concepts. C++ is still a widely used language because of it's great combination of speed and object oriented methodologies. In this paper i will describe some praxiological approaches regarding the study of C++ language in the context of new computing curriculum. |
||||||
Cuvinte-cheie Object-Oriented Programming (OOP), curriculum, C/C programming |
||||||
|