Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 12:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
741:373.2.036 (1) |
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (336) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005) |
SM ISO690:2012 PUICĂ, Eliza. Rolul artei plastice în dezvoltarea estetică a copiilor în educaţia timpurie . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 226-228. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 741:373.2.036 | ||||||
Pag. 226-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Early education is the best age to set a basis for esthetic education of children. The main factor for this is the particular sensibility that children are exposed to at an early age, when children are extremely receptive for the “beauty” around them. Fine arts are a perfect educational tool to cultivate in children the love for beauty. Esthetical perception cultivates in children the esthetic taste, esthetic competencies, esthetic emotions, esthetic attitude. |
||||||
Cuvinte-cheie esthetic education, esthetic sensibility, sensorial artistic and esthetic perception, esthetic norms and values |
||||||
|