Rolul artei plastice în dezvoltarea estetică a copiilor în educaţia timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
307 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 12:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
741:373.2.036 (1)
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (336)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005)
SM ISO690:2012
PUICĂ, Eliza. Rolul artei plastice în dezvoltarea estetică a copiilor în educaţia timpurie . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 226-228. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Rolul artei plastice în dezvoltarea estetică a copiilor în educaţia timpurie

The role of fine arts in aesthetic development of children in early education

CZU: 741:373.2.036

Pag. 226-228

Puică Eliza
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

Early education is the best age to set a basis for esthetic education of children. The main factor for this is the particular sensibility that children are exposed to at an early age, when children are extremely receptive for the “beauty” around them. Fine arts are a perfect educational tool to cultivate in children the love for beauty. Esthetical perception cultivates in children the esthetic taste, esthetic competencies, esthetic emotions, esthetic attitude.

Cuvinte-cheie
esthetic education, esthetic sensibility, sensorial artistic and esthetic perception, esthetic norms and values