Modalităţi de stimulare a creativităţii la preşcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
488 103
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 22:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:036 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
ȘTIINȚĂ ȘI CUNOȘTINȚE. ORGANIZARE. ȘTIINȚA CALCULATOARELOR. INFORMARE. DOCUMENTARE. BIBLIOLOGIE. INSTITUȚII. PUBLICAȚII (10231)
SM ISO690:2012
ȚUSCANU, Mihaela. Modalităţi de stimulare a creativităţii la preşcolari . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 217-221. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Modalităţi de stimulare a creativităţii la preşcolari

Ways to stimulate creativity in preschoolers

CZU: 373.2:036

Pag. 217-221

Țuscanu Mihaela
 
Liceul Tehnologic „Vasile Sav”
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

Stimulating creativity is a complex socio-educational approach, which simultaneously includes the phenomena of activation, training, cultivation and development by updating creative virtualities, for their access from the possible to the real, through effective affirmation.

Cuvinte-cheie
stimulating creativity in preschoolers, potential creative