Articolul precedent |
Articolul urmator |
488 103 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 22:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:036 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
ȘTIINȚĂ ȘI CUNOȘTINȚE. ORGANIZARE. ȘTIINȚA CALCULATOARELOR. INFORMARE. DOCUMENTARE. BIBLIOLOGIE. INSTITUȚII. PUBLICAȚII (10231) |
SM ISO690:2012 ȚUSCANU, Mihaela. Modalităţi de stimulare a creativităţii la preşcolari . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 217-221. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
|||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 373.2:036 | |||||
Pag. 217-221 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Stimulating creativity is a complex socio-educational approach, which simultaneously includes the phenomena of activation, training, cultivation and development by updating creative virtualities, for their access from the possible to the real, through effective affirmation. |
|||||
Cuvinte-cheie stimulating creativity in preschoolers, potential creative |
|||||
|