Cultivarea curiozităţii copiilor pentru performanţele şcolare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
376 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 16:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015.3 (21)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Cultivarea curiozităţii copiilor pentru performanţele şcolare . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 195-199. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Cultivarea curiozităţii copiilor pentru performanţele şcolare

Cultivating children's curiosity for school performance

CZU: 373.015.3

Pag. 195-199

Ohrimenco (Boţan) Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

When the child is curious, the brain becomes more involved and creates a more meaningful experience, due to the release of dopamine. This determines the preservation of that event as a more vivid episodic memory; therefore, the more curious the children are about a topic, the more motivated, focused and assimilated the new skills or knowledge will be.

Cuvinte-cheie
curiosity, wonder learning