Articolul precedent |
Articolul urmator |
376 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 16:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3 (21) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Cultivarea curiozităţii copiilor pentru performanţele şcolare . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 195-199. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.015.3 | ||||||
Pag. 195-199 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
When the child is curious, the brain becomes more involved and creates a more meaningful experience, due to the release of dopamine. This determines the preservation of that event as a more vivid episodic memory; therefore, the more curious the children are about a topic, the more motivated, focused and assimilated the new skills or knowledge will be. |
||||||
Cuvinte-cheie curiosity, wonder learning |
||||||
|