Articolul precedent |
Articolul urmator |
419 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 21:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21.033 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela. Utilizarea instrumentelor specifice de explorare a mediului de către preşcolari . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 149-155. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.21.033 | ||||||
Pag. 149-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reports on the use of specific tools for exploring the environment by preschoolers, based on the cycle of studying the environment. It is mentioned that the activities of environmental exploration, using various tools are provided by the Curriculum for early education. The author describes in the article the specific tools for exploring the environment and the methodology for using them. The article presents concrete examples of integrating tools in integrated activities or in kindergarten walks. |
||||||
Cuvinte-cheie preschoolers, preschoolers, specific tools for exploring the environment |
||||||
|