Formarea iniţială a cadrelor didactice: perspective teoretice şi aplicative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
452 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 23:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (429)
Educație (14077)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Formarea iniţială a cadrelor didactice: perspective teoretice şi aplicative . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 95-100. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Formarea iniţială a cadrelor didactice: perspective teoretice şi aplicative

Initial training of teachers: theoretical and applicative perspectives

CZU: 371.13

Pag. 95-100

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The article contains a theoretical study on the approach of the epistemological and applied perspectives of the initial training of teachers. The basic aspects of the conceptual, technological framework and the personality model of the university teacher in postmodernity and their importance in the initial training of the pedagogue are analyzed. At the same time, the article reflects the essence and specificity of the concepts: the condition of scientificity, paradigm, theory and model in the context of their conversion in the university education process.

Cuvinte-cheie
teacher, initial training, theoretical perspectives, scientific conditions, paradigm, Models, pedagogical conversion